About me

Bildet mitt
Haugesund, Rogaland, Norway
I am 35 years old. Living in the western parts of Norway in a city called Haugesund... I work on the oilrigs in the norwegian sector of the north sea. At home, waiting, is my wife and lifepartner Vibecke and two boys, Karl Johan and Jonathan and princess Julie Tala. I am fairly interrested in politics and worldwide happenings, and I usually have something to say on everything, so this blogging thing is just perfect...

Rumble in the Jungle...

Rumble in the Jungle...
Siste skanse...

Makt...

Jeg minner om at alt innhold er publisert uten ansvar for hva enkeltpersoner måtte mene om det. Innhold er ikke absolutt og heller ikke altfor ofte basert på alment aksepterte fakta. Her skriver jeg det som passer meg, og tar meg den friheten å mene noe om det jeg vil, når det passer meg :) Nettet er herlig!

12 desember 2010

Ønsket

For ønsket mitt er altfor stort for meg selv
det får ikke plass under treet i kveld
Jeg ønsker meg jul og litt fred,
og en jeg kan dele det med...

-Kjerstin Aune

Ingen kommentarer: